سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جراحی زیبایی چانه و گوش

 

جراحی زیبایی چانه و گوش

جراحی چانه یا منتوپلاستی

یک چانه کاملاً مشخص به تعادل بخشیدن به صورت کمک می کند و قسمت عمده ای از مشخصات فرد را ایجاد می کند. وقتی افراد به آینه نگاه می کنند ، بیشتر تمرکز خود را بر روی اندازه و شکل بینی ، گوش ، افتادگی جغدها یا چین و چروک خوب پوست می گذارند. اما حتی اگر تعداد کمی از آنها چانه های خود را با همان چشم تشخیص بررسی می کنند ، مطمئناً داشتن "چانه ضعیف" یک سرمایه محسوب نمی شود. جراحانی که متخصص جراحی زیبایی بینی یا جراحی بینی هستند ، اغلب اولین کسانی هستند که می گویند تغییر در اندازه یا شکل چانه ممکن است به اندازه جراحی زیبایی بینی باعث افزایش مشخصات شود. معمولاً جراح پلاستیک صورت توصیه می کند علاوه بر جراحی بینی ، جراحی چانه را نیز توصیه کند ، وقتی جراح دید که برای رسیدن به تعادل و هماهنگی صورت ، افزایش چانه ضروری است. خوشبختانه ، این یک روش نسبتاً ساده است که می تواند تفاوت عمده ای ایجاد کند. جراحی چانه ، یا منتوپلاستی ، یک روش جراحی برای تغییر شکل چانه است که یا با استفاده از ایمپلنت یا جراحی کاهش استخوان انجام می شود. جراحی پلاستیک و سایر اقدامات کوچک مطب را می توان اغلب در قسمت فک پایین و ناحیه چانه انجام داد تا نسبت صورت را بهبود بخشد و به اعتماد به نفس فرد کمک کند. این نوع مداخلات به طور مکرر توسط جراحان پلاستیک دارای مجوز تابلو برای بهبود هماهنگی ویژگی های صورت و بهبود تعادل چانه / فک / گونه / پیشانی پیشنهاد می شود. گاهی اوقات می توان استخوان موجود در فک را در عملیاتی به نام منتوپلاستی یا ژنیوپلاستی به جلو حرکت داد. متناوباً ، می توان از کاشت های سیلیکونی شکل برای ایجاد برآمدگی بیشتر به چانه استفاده کرد. برعکس ، استخوان می تواند برداشته شود تا چانه بیش از حد برجسته کاهش یابد. بعلاوه ، اصلاحات در فک بالا و یا پایین می تواند برای بهبود پویایی جویدن و انسداد - یا چگونگی قرار گرفتن دندانها در کنار هم توصیه شود. این عملیات می تواند از ساده تا بسیار پیچیده باشد. جراحی چانه به طور معمول از یک تا چند ساعت طول می کشد و اغلب یک عمل سرپایی است. موارد پیچیده تر ممکن است بیشتر طول بکشد و / یا نیاز به اقامت کوتاه مدت در بیمارستان داشته باشد. بسته به برنامه جراحی ، بی حسی موضعی یا عمومی انجام می شود. بی حسی موضعی به این معنی است که آرام خواهید شد و اطراف جراحی بی حس می شود. شما در حین جراحی بیدار هستید ، اما آرام هستید و دردی احساس نمی کنید. بیهوشی عمومی به این معنی است که شما در حین عمل خواب عمیق خواهید داشت.

شایعترین جراحی های چانه شامل موارد زیر است:

  • افزایش چانه (جراحی برای تغییر شکل چانه و غیره)
  • کاهش چانه

پانسمان معمولاً به مدت 48-72 ساعت سالم باقی می ماند. بخیه ها طی یک هفته پس از جراحی برداشته می شوند. باید یکی دو روز اول بعد از جراحی در رختخواب استراحت کنید.

بعد از چند هفته

چانه شما احساس لطافت می کند و احتمالاً چندین روز در رژیم غذایی مایع یا غذای نرم قرار دارید. احتمالاً در اطراف فک خود نیز احساس گرفتگی یا کشیدگی خواهید داشت ، اما این مسئله در عرض یک هفته یا حدوداً به تدریج از بین می رود. شما باید بتوانید یک هفته تا ده روز پس از جراحی به محل کار خود برگردید ، اگرچه ممکن است چندین هفته طول بکشد تا کاملاً سریع احساس سرعت کنید ، و شما می خواهید از فعالیت شدید در این مدت جلوگیری کنید.

بهبودی کند است - اما نتایج عالی هستند.

بسیاری از افراد پس از جراحی پلاستیک برای مدتی احساس افسردگی می کنند ، خصوصاً در روزهای ابتدایی که صورتشان کبود و متورم است. این کاملا طبیعی است و می گذرد. بهبودی تدریجی است و گاهی اوقات نتایج نهایی جراحی به همان سرعتی که شما می خواهید آشکار نمی شود. اما به یاد داشته باشید که چرا انتخاب کرده اید که جراحی شوید. اگر اهداف خود را برآورده کرده اید ، جراحی شما موفقیت آمیز است.

اتوپلاستی یا جراحی زیبایی گوش

اتوپلاستی - که به آن جراحی زیبایی گوش نیز گفته می شود - روشی برای تغییر شکل ، موقعیت یا اندازه گوش است. اگر تا حدی که گوش شما از سر شما بیرون می آید ، اذیت می شوید ، می توانید جراحی زیبایی بینی انجام دهید. همچنین اگر گوش یا گوش های شما به دلیل آسیب دیدگی یا نقص مادرزادی بد شکسته باشد ، ممکن است اتوپلاستی را در نظر بگیرید.

اتوپلاستی ضمن ایجاد تعادل و تناسب در گوش و صورت ، شکل طبیعی تری ایجاد می کند. اصلاح حتی تغییر شکل جزئی می تواند از نظر ظاهری و عزت نفس مزایای عمیقی داشته باشد. اگر گوش های بیرون زده یا ناراحت شما یا کودک شما را آزار دهد ، ممکن است جراحی پلاستیک را در نظر بگیرید.

جراحی گوش چه چیزی را درمان می کند؟

گوشهای بیش از حد بزرگ - بیماری به نام ماکروتیا

گوشهای بیرون زده در درجات مختلف در یک یا هر دو طرف رخ می دهد - با کم شنوایی همراه نیست.

نارضایتی بزرگسالان از جراحی قبلی گوش

کاندید مناسب برای جراحی گوش

کودکانی که کاندیدهای خوبی برای جراحی گوش هستند:

سالم ، بدون بیماری تهدید کننده زندگی یا عفونت های مزمن گوش درمان نشده

به طور کلی 5 ساله است ، یا وقتی غضروف گوش کودک به اندازه کافی برای اصلاح پایدار است.

همکاری کند و دستورالعمل ها را به خوبی دنبال کند.

قادر است احساسات خود را منتقل کند و هنگام بحث درباره جراحی اعتراض نمی کند.

 

نوجوانان و بزرگسالان که کاندیداهای خوبی برای جراحی گوش هستند:

افراد سالم که بیماری تهدید کننده زندگی یا شرایط پزشکی ندارند که می تواند بهبودی را مختل کند.

افرادی با چشم انداز مثبت و اهداف خاص برای جراحی گوش در ذهن دارند.

غیر سیگاری ها

میزان هزینه جراحی زیبایی گوش چقدر است؟

بدیهی است که میزان هزینه جراحی زیبایی گوش و چانه بسته به نحوه و روش عمل جراحی زیبایی گوش و همچنین موقعیت جغرافیایی عمل نیز می باشد. در روش عمل جراحی زیبایی گوش، جراح متخصص بر پشت گوش یک برش می دهد. هدف از انجام این کار، کاهش دادن غضروفی که در پشت گوش جهت خواباندن گوش به طرف سر می باشد. این عمل جراحی سرپایی می باشد و اکثر پزشکان و جراحان متخصص در مراکز و مطب های پزشکی، عمل جراحی زیبایی گوش را انجام می دهند. در صورتی که عمل بسیار پیچیده باشد، نیازمند است شخص در بیمارستان بستری شود.